dinsdag 13 juli 2010

It's time for Africa!!!



EINDELIJK heb ik de bevestiging gekregen dat ik morgen zeker op het vliegtuig richting Zuid-Afrika zal zitten!

Eenmaal geland in Johannesburg zal ik de bus nemen richting Daveyton waar ik zal verblijven in de Albertina Sisulu township.
Hier word ik (hopelijk) opgewacht door mijn gastmama Virginia Dube, die ook de directrice is van het schooltje waar ik het meeste van mijn tijd zal doorbrengen.

Tot nu toe is dit al de informatie die ik heb ontvangen.

Morgen vertrek ik dus vol spanning naar de plaats die ik de komende 5 maanden 'home' zal noemen. :)

3 opmerkingen:

  1. eindelijk je zal wel blij zijn zeker ben benieuwd ga iedere dag kijken veel plezier
    xxx caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have fun and enjoy the ride!
    I wish you the best!! -x-

    ... and remember, if you have the chance, take a wave for me! ;)

    BeantwoordenVerwijderen