maandag 12 juli 2010

Spannende momenten staan mij te wachten...

'Normaal' vertrek ik woensdag 14juli naar Zuid-Afrika. Ik heb mijn bestemming zelf nog niet bereikt of ik moet mij al helemaal aanpassen aan de 'tragere' Afrikaanse mentaliteit, wat voor een planner zoals mij niet altijd zo evident is.

Morgen wacht ik vol ongeduld op het verlossende telefoontje van AFS. Zij zullen mij hopelijk het goede nieuws bezorgen dat alles in orde is geraakt bij de ambassade voor mijn visum.

En dan kan mijn avontuur eindelijk beginnen...

2 opmerkingen:

  1. Het zal een fantastische rijke ervaring worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey daar madammeke :)
    niet teveel op den blog vertellen he .. we gaan niks meer hebben om over te babbelen als je thuis gekomen bent ;) het ziet er alvast een heel spannende ervaring uit! maar daar waren we al zeker van van voor je vertrok :) hou ons zeker op de hoogte van je avonturen he.. het is leuk lezen en zo kan ik het thuisfront ook op de hoogte houden want het eerste dat er bij mijn ouders en steve zijn ouders uitkomt is : ' en? heb je al iets van zoe gehoord?' :) dikke kus en veel succes!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen